Monday, November 23, 2009

lagu raye??

pagi2 kat opis, kuar lagu raya kat radio. huh, pelik la pulak bila raya haji kuar lagu raya. tapi ku layan kan ajo. tak le sehebat nak sambut raya puasa bila dengar lagu raya. bahang dia lain sangat. citer pasal raya haji thn ni, aku masih kerja pada khamis ni. mlm tu p umah mak tolong ape yang patut, esok pagi raya umah mak aku dulu. dah kenyang perut baru balik banting plak. ok lah, nak sambung bekfes sambil layan lagu raya.. lalalalala....

3 comments:

Anonymous said...

selamat menyambut aidiladha

shyuhaila said...

salam aidil adha wat kazen ku ni...nmpaknye raya hj ni,i blk aloq staq ye..so slmt berhari raya bersama family tercinta kedua2 belah ok....

Anonymous said...

haha...syok ar dgr lagu raya, kalau aku dh meleleh dah tu..

bedoh...