Wednesday, October 13, 2010

backdated story - syasya @ tawakal

igt tak saya ada masukkan n3 pasal syasya cikenot tu? demam dia kan sampai 40.3', jadiknya kena tahan le masuk sepital. nasib le masuk tawakal. tak le pening kepala sgt mcm sepital kerajaan. mula tu, masuk bilik ada 4 katil, kak sue minta tukar tapi penuh. esoknya tu baru dapat masuk satu bilik 2 katil. lega la skit. kalu tidak, paham² je la bila sedara mara yg dtg melawat. sampai 4 keluarga, mau tak riuh.

syasya admit pada khamis lepas, 7hb. masuk pun dah malam, kami tak sempat nak teman kak sue. esoknya lepas balik kerja, kami singgah sepital. malam sebelum tu, kak sue mms gambar syasya.. huhuhu... saya tido dengan air mata. sedih tgk keadaan dia. lesu tak bermaya..

tawakal baru.. cantik! selesa la skit dari tawakal lama tu. tingkat 7 bilik 731, katil 1

bila kami sampai, saya intai sebalik langsir, dia dok main ngan kakak yaya. bila nampak saya, dia senyum. tapi bila nampak en. suami, muka ciwek... dan dan tu... nangis. beriya plak tu. ah ngada! kak sue pun cakap, tadi elok je main, nmpk paklong terus sedih. nak minta simpati la tu.. chettt!

tu dok ngadu la tu... tgn dia kena cocok la... sakit la... manja sungguh

nampak... kuar air mata ok... primadona la kau dik

thn lepas kakak yaya admit kat pusrawi, tahun ni adik plak

bz ye la hai si kakak ni melayan tetamu. tgk... siap bancuh air utk tok cu dia [ ayh saya ]. dan kerja dia adalah makannnnnnnn aje.

1. syasya teringin nak main kat luar.. paklong teman sambil tolak tmpt gantung botol air tu
2. nmpk tak kakak yaya punya penampilan. cekak rambut kaler pepel, baju ijau, suar biru, selipar pink. hehehe... dia la, ngada nak tido sepital jgk. merengek tak mau ikut abah dia balik. tak pe... jadi bibik kat situ, tolong wat susu adik. tu dia pakai seluar adik la tu.
3. yaya ngan tok cu dia mmg selalu berlaga angin. tok cu suker nyakat, kakak suker jelir lidah. mcm tu la kalu berjumpa.
4. kak sue tak bleh miss layan cinta kirana dia.. adoi.. tv plak tinggi sangat, sakit tengkok aku jah!

manja dan terus manja. 

yey... pak chu dtg bawak guler² besar!!!! tapi syasya malu nak amek sebab pak chu bawak kawan dia. syasya malu!!!!

bila kami nak balik, mula dia wat muka la... cakap sedih². ada la ayat power dok simpati ngan paklong dia tu.

 dah sampai umh, kami mandi...siap²..pergi nsk beli barang dapo. amboi, banyak beli barang bang? penuh troli? hehehe... esoknya ada kawan nak dtg umh.. saper??? tunggu!!!

4 comments:

ana said...

alahai siannyer...baik paklong ngan maklong yer.. :)

niezzareena said...

ana... kesayangan kami tu...

Pn S.O.F.I.A said...

Sis, keciannye tgk die..panas tu..sme cam En Suami sye la ni xchehat..sedey tgk dia nanes..mmg dia mnje ye ngn En Suami akak?dh mcm ayh dia plak..ank pmpn biase mnje ngn ayahnyee..

manyak sopinggggg!!!

my-niezzareena said...

pia,

dia mmg manja giler ngan husband akak.. terlalu manja.

hehehe... soping ada makna dik