Monday, October 4, 2010

S.E.P.I

baru lepas call mak, tya angah dah balik umh dia ke. mak kata belum. mak pun cam sedih sebab cucu dah nak balik umh dia sendiri. angah dah habis pantang, nnt dah boleh masuk keje semula. mak mengharap sangat dapat jaga qalesya. saya juga mengharap yang sama. ayu, ape perasaan kau bila balik keje qalesya takde dalam bilik?? sob sob sob....

SEPI!






tanpa qalesya disisi!

8 comments:

ayulicious said...

yela...aritu lg aku ckp kat angah tggu la ko betol2 dah kje baru blk....
boring je rase qalesya xde kat umah...........

my-niezzareena said...

ayu....



angah tak jadi balik. dia balik ahad depan. yahuuuuuu

ayulicious said...

ala......klu ahad dpn pon qalesya akan blk jugak..................
uuuwwwaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!

ko tnye angah ke?

Pn S.O.F.I.A said...

kak iena,
chomell je webut2kn qalesya..meh cni blk umh aunty pia..hihi...doa tuk kak iena..mne tau ade rezeki...leh tambah kemeriahan seisi keluarga...

ana said...

alahai siannyer dia...jgn sedih2 nnti leh jumpa lg

my-niezzareena said...

pia... kalu pia jumpa dia pasti nak pegang tak mo lepas. sedap bila peluk dia tau. montok bangat.

insyaAllah.. Allah dah tentukan segalanya. cuma bila je kita tak tau. atau dugaan ini ada hikmahnya. itu rahsiaNYA.

my-niezzareena said...

ana.. sebenarnya kami dekat je. hahaha... gimik je lebih.

my-niezzareena said...

ayu, aku tepon angah le. angah kata mcm le dia nak balik siam. hahaha...