Friday, October 8, 2010

contest senyuman maneh



salam jumaat buat semua!

hari ni tuan tanah nak join satu lagi kontes. kontes muka seiras yg tuan tanah join ari tu takdak rezeki utk menang. yg menang kontes tu mmg hebat la sebab muka dorang mmg sama habis. takpe, bukan rezeki tuan tanah.

kali ni kontes bertajuk senyuman maneh. ha... tuan tanah nak pertaruhkan gambar yg tuan tanah p jamuan semalam. sebelum tu, penganjur kontes dan utk keterangan lanjut sila klik 'contest senyuman maneh'
followers - bereh
buat n3 - bereh
gmbr sendiri - udah pasti
tag - nnt dulu.. kat bwh saya canang sape yg kena tag


tak tau le gambar ni senyum manis ke atau senyum over xting.
ada rezeki ada le ek

puan zarith sofia
en. hadzizi
kamu berdua saya taq utk kontes ini

selamat maju jaya!







hari jumaat mmg besssshhh!!!

10 comments:

Fieza79 said...

senyuman yg penuh keceriaan dan kemanisan ni...gud luck..!

Zz said...

alamak?? ade name sy n pwincezz?? hihi..tqtq..mm, ade dateline ke ni kak?? xpe2, nt pwincezz mata bulat sy tu roger2 ngn akak ye...tq again.

my-niezzareena said...

fieza... kembung perut rasanya bila dipuji begitu. ahakssss

my-niezzareena said...

mr zz.. yep dik. dateline dia 10/10. takpe..kat umh pun sempat n3 ek.

saje nak susahkan korang berdua. hahaha... jgn marah yek. suker suker aje.

Pn S.O.F.I.A said...

Akak,
sye dh try call byk kali..mne akak sye ni mhilang..sye nk tnye bout ni..haha..semangat kan..tqtq..chomellll la senyuman mu itu...slalu begitu awet muda tau..

my-niezzareena said...

pia.. selamat mencuba wif hubby tercinta

ana said...

memang manis...jaga2 semut dtg nnti.

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

thanks join contest =)

my-niezzareena said...

ana.. hehehe... jgn kata semut, lalat pun suker. hahaha

my-niezzareena said...

tuan kontest... bila nak tau jwpn ni?? tak sabar ni