Daisypath Vacation tickers

Friday, October 15, 2010

jumaat yg indah

salam jumaat buat semua! jumaat kali ni rasa begitu indah sekali. bila tiba hari jumaat, mcm² perkara boleh buat, maklum.. rehatkan lama. utk waktu rehat yg panjang sekejap je lagi, saya dah ada plan bersama kawan² tercinta. tapi jumaat hari ini ada kelebihan skit. apekah?? 'tut' rahsia!

ari ni kami serba merah + hitam. takde kerja namanya ni. pepagi dah posing depan cermin. gedixx

 sama tak.. cumell kan. yg paling cumil tang lekuk kat setiap jari tu. hehehe

jgn kacau qalesya boleh?? suker tau amek gmbr saya. saya tau mummy geram nak geget pau saya. 

buat la ape pun... qalesya tetap zzzz....muker dia mcm dah bosan nak layan pe'el mummy yg tak abis² nak snap gmbr dia. mungkin dalam hati dia kata 'what ever'. hohoho...




ape yg menarik dengan belanjawan ptg nnt? kita tungguuuu!

9 comments:

Scha406 said...

sis, smpi camera hang pn 'meghahh'..dasat dasat..

harap2 bajet ptg ni ade la buah tgn utk kita kn...amin..

my-niezzareena said...

puan sha

hahaha... dasyat penglihatan hang. ceq pun pasan gak. hehehe

harap2 gitu le ye

wahida said...

wei..qalesya tu muka ko la jah!!

ana said...

ala..takleh dgr live belanjawan ptg ni...ada function la :(

SangRatoo said...

ala ala ala..qalesya..kalau auntie dpt..hurmm..siaplaa..

my-niezzareena said...

ye ke jah? muke aku ker? kalu ikut aku, gebu dan cumel namanya. hahaha

my-niezzareena said...

ana, aduss... tunggu je la berita mlm ni yek

my-niezzareena said...

mama jue... nnt besar nak kawan ngan aaron bleh?

ZSqueenbee said...

Kak Iena,
Love pic yg qalesya stil Zzzzz..mak aiiii sooo chubbyyy..so cuteee..rsenk iyum2 je pp tu..seriuly cuteee sgt2...

pic 1st dh merah dah tp senyumnyee mne?? 2 msti kisah pgi2 sblm gi kje..haih..omel laaa sis...