Wednesday, October 13, 2010

baik sungguh adikku ini

korang ada adik yang baik sebaik adikku ini? nampak tu....

tolong potong kuku kaki kakak dia tau. sayaaaaannnngggg kat kau achiq!
ini la yg dinamakan kuli...upsssss baik hati. hehehe





skang achiq dan ayu keje kat uitm sg. buloh, berlainan unit. alhamdulillah, rezeki dua beradik. permulaan ni baru sambilan, harap2 nnt dapat le tetap. sabar ye, dulu saya pun start ngan sambilan jugak. en. suami plak kontrak dekat dua tahun. alhamdulillah....kami skang dalam kategori skim pencen. tua sok, dok umh layan cucu je. hehehe..  [ cucu ker? ank pun tarak laiii, camno??? ]

12 comments:

Fieza79 said...

owhh baek ati nya adek tu...mesti syg gila2 kat akak dia ni...

ayulicious said...

ko kan....ingt acik tu kuli ko ke....hahaha...ala...aku tau la ko sbnrnya x sampai nk buat sendiri...tu la ko suh acik kan.....kan.....kan.....kan.....

Beruang Madu said...

adik buat sama tak ngan buat kat KK aritu...?? lagi best kena bayor kan?

my-niezzareena said...

fieza,
kami adik beradik mmg ciom molot. hahaha

my-niezzareena said...

ayu,
tahik kau! nak letak dagu kat kepala lutut pun aku bleh wat tau. kau bleh??

achiq tu adik yg mendengar kata.. kau tu je.

my-niezzareena said...

AB,
yang buat kat KK tu TERBAIK bang! layan plak peel si RV tu.. gelak sampau kuar ayaq mataaa

ayulicious said...

yela..aku jela yg x dengar kata ko....


1. tlg beli kan ........
2. tlg amek ......
3. tlg pg byr .......
4. dll ...
5. jgn suh aku lg dah........

Pn S.O.F.I.A said...

akak kaki buliii...tidakkk...cian kt acik..sabo ye acik..hihihi...chomel la..baik mmg baik..

my-niezzareena said...

ayu..

ala... sejak bila kau reti majuk ni jah

aku tau sejak bila... sejak 'tut'!!!

kau jgn kecik ati jah... nnt lagi kau tak LAKU. ish ish ish

my-niezzareena said...

pia... saya suker buli adik2 saya. hahaha

ayulicious said...

sejak "tutt" ke hape ke, aku kecik hati dah dgn ko....

my-niezzareena said...

ayu, kau mmg gedix mengalahkan yaya