Monday, October 4, 2010

brutal pinky

qalesya makin tembam.. makin kuat nyonyot susu, makin cerdik, makin mengenali siapa yg ada disisinya tiap hari, makin tau kalu kita dok sebut atau becakap pasal dirinya. yg pasti dia makin gebu mcm mummy dia. sehari tak tgk dia, tak keruan rasanya. bonda qalesya dah habis pantang, dah boleh balik umh sendiri. nnt mak tok, tok ayah, mama dan ami mesti rindu giler sama kamu.

harus tok ayah dan mak tok pegi curi kamu kat umh pengasuh. hahahaha... tunggu je la bonda oi, nnt mesti pengasuh hubungi kamu bilang itu dua orang veteren sudah datang amek anak kamu. mesti punya lah. nnt bonda keje pun tak senang sebab selalu dpt panggilan. kan senang kalu mak tok aje yg jaga wat sementara waktu ni. ye, maktok dan tok ayah pun ada kerja sendiri, tapi dengarnya, maktok sanggup ketepikan dulu duniawinya sementara waktu demi cucu tersayang.

bertuah kamu qalesya... semua tak sanggup berpisah dengan kamu. mummy pun tak senang kat opis ni. asyik igt sama kamu. pp gebu kamu buat mummy resah!!!!

tak sabar nak balik geget 'pau' kamu! hahaha

10 comments:

ayulicious said...

mummy ayu ok je bile time keje...sbb blk blh tgk qalesya gumuk........






note: sori ye jah......entepremmm laksss

Fieza79 said...

sape la tk geram tgh wajah yg berpipi gebus gitu...leh gila bayang siang mlm ni..hehee

my-niezzareena said...

ayu... keje kau mmg suker entepremm... takde makna mummy ayu ok!!!!!!

my-niezzareena said...

fieza.. betol3x!!!!




nak balik!!!!!!!

ayulicious said...

ko knp tibe2 nk blk jah???????
qalesya nk blk umh die dah arini.......

Sue-Rya Qistina said...

Kak Iena, gebus nye qalesya..gewam je nengok dia...hrp2 baby sue gebus cmni la nnt ye..hihihi..

my-niezzareena said...

ayu....







SEPI!

tanpa qalesya

my-niezzareena said...

sue, moga2 la ye.. hhehe

Pn S.O.F.I.A said...

alahai gewammnyeeee tgk qalesya..saat yg plaing besh tuk kish baby wen dey wake up frm cleep..bau yg menggiurkan..love it damn much...pggilan "BONDA" yg sye idam2 kn slama ini...love dat paggilan...

my-niezzareena said...

oo... pia pun suka panggilan bonda yeh. insyaAllah... suatu hari ye. kak ena juga mendoakan utk kamu