Wednesday, October 6, 2010

tiga dlm satu

nur syafiqah aimiesya - syasya 


 [ini mata sihat dia]

demam teruk sampai suhu dia dari 39.5˚ naik kepada 40.3˚ . sekarang syasya berada di tawakal ditemani abah dan ibu. kak sue baru mms gambar, sebak terus nangis tgk keadaan dia. rasa nak balik p teman dia kat sepital tu. forward mms tu kat hubby, tapo blum ada jawapan. pasti dia lagi sedih sebab syasya manja ngan dia. semalam syasya nak ikut kami balik tapi ibu dia tak kasi. takut sakit tgh mlm, susah nak bawak p klinik. skang mata dia kuyu aje. 

kak sue cakap kena tahan wad dan kena amek darah. adoi... ni yg tak suker dengar. kesian kat budak cokenot ni tau. adik... tunggu paklong dan yong sampai ye...

moga dia kembali ceria seperti selalu. kami sayang kamu!


open house @ ukay perdana

sabtu lepas kami dapat undangan dari kak ct dan madir utk ke rumah dia. ada makan² skit katanya. hehehe... ai tau dah ape menu u kak ct. sebab ai yang 'rikues' nak mkn mee rebus tu. maceh!

kak jah n family

tak sempat nak posing habis sebab baru nak posing, jiran depan umh depa dtg. tuan umh kena layan tetamu kan, jadi, maner yg sempat je la ye...

dua beradik ni anak kak ct dan madir. cumellllll

marissa yang selalu gaduh ngan ai sebab ai suker nyakat dia. tapi hari tu dia baik plak ngan ai. siap main cuit² lagi. biasanya dia suker mengaum kat ai. hehehe

geram tgk masara ni. rambut mcm bapak dia. kenteng... cute sangat! tapi dia tak mau org lain dukung. malu ke takut ke tak tau le. tapi ai suker gentel rambut dia tu. hehehe

ni putin. nama penuh dia rahsia. tak bleh nak kasi tau. putin tu ada makna tau. cuba cari sendiri. cute budak ni. dia anak buah kak eda. bergaya lagi tu. suker gelak, seronok layan dia. semua orang geram kat dia.

satu²nya anak dara kak eda. kawan baik si syasya tu. mereka dah lama tak jumpa. nnt kita p hyatt lagi ye kakak

anak² kak eda dan kak ina. depa ni bila jumpa mmg riuh rendah jadinya

maceh kepada tuan umh kerana sudi menjamu kami dengan makanan yang enak² berlaka. tahun depan pasti jemput kami lagi tau. hehehehe...


sebulan tanpa dia

bak kata kak jah.. ah sedap! ah sedap!...


brutal polka dot

skang dia suker main air liuq dan gaya dia tiap kali sedar dari tido adalah gaya seorang peninju. bila tido meniarap, buntut harus tonggek. lambat dpt susu suara dia mengalahkan ning baizura.

4 comments:

Pn S.O.F.I.A said...

akak....nape byk sgt n3 kali ni...cri2 mne nk komen upe2nye bwh lgi..ni betul2 3 dlm 1..hihi..pwincez mata buyat akak xsihat ye..alalala ciannye die..ssh hati tgk budak2 xsihat la..

Open house??ermmm nape kami x di jemput ni..pelik sgguh ni..hihi..bestnyeee..lps ni akan merindui open house la..dh nk abis syawal..

wardah said...

hish anak kak ct ngan abg madir ni mata bolat sungguh. geram kt marisa tu.

tuan tanah said...

pia

kak ct n madir jemput kwn2 rapat je. hehehe...

tuan tanah said...

wardah, marisa tu kalu dilayan menjadi dia. suker org amek gmbr dia.