Friday, October 15, 2010

sebab dia la

hehehe... gempak tak n3 saya smlm. betul... saya cuak mcm nak tekeluar jantung ni. menggigil cuping telinga saya. resah gelisah dibuatnya. nak tau sebab ape..

sebab dia ni la.... adoi...

ok, ceritanya begini. semalam saya dan kak jah gatal tgn dok skodeng AA utk percutian kami thn depan. bila dah kompem maner kami nak pergi, terus kami hubungi org penting utk setelkan bil penerbangan kami. ha.. hebat tak. tiket kami ni kena beli berasingan tau. sebab kalu kami pilih utk semua, harganya jadi lain. maknanya kami kena buat dua kali pembelian. mula beli utk saya dulu. ok, lepas. tang kak jah punya, tiba² habis plak.. masa tu cuaknya saya mcm nak nangis. takkan saya berdua je ngan en. suami. tak best la kan. tak happening namanya. 

cuba punya cuba.. akhirnya kak jah terpaksa tinggalkan anak² lagi. sebab ape, sebab tiket tu betul² tinggal lagi dua utk dewasa sahaja. adoi... nak diapekan.. terpaksa la..

ini tempahan pertama utk percutian dalam mesia. ada lagi.. insyaAllah kalu jadi la plan kami. ke mana??? tettt... tunggu pembelian tiket sah dulu baru saya masukkan n3 okeh. percutian kali ni pun tak le jauh maner... biasa² aje. cuma nak share keseronokkan ngan kak jah disana. kalu takde masalah, ini percutian kedua saya dan en. suami disana. hehehe...tak sabar plak rasanya.




saya sudah. anda bila lagi. sementara stok masih ada... cubala!

4 comments:

Pn S.O.F.I.A said...

Akak,
pia pun bru godek2..cam biasela tiket blk kpg tp xde plak fly to kch tp ade gak nk bercuti besama Mr Hubby...ehem2 kita try godek2 AA ni..hihihi...beshnyeee akak nk bcuti lgi ye...

my-niezzareena said...

pia... mcm tu le gamaknye. hehehe. ape lagi yg best selain p bercuti. hahaha...

wahida said...

ko mmg x boleh hidup tanpa aku kan mek jah??

..::SangRatoo::.. said...

tolonggg..bawaklah daku bersamaaaa...aku memerlukan percutian..