Monday, May 12, 2008

beli brg untuk ank-ank...





aku ni suka beli barang untuk anak-anak kak sue, bila p shopping ngan hubby, suka servey barang2 untuk bdk2 tu... hari tu abang syafiq merajuk sebab aku tak beli kan dia transformer...merajuk bukan main lagi...sorry le abang...nanti mamayong belikan ok... yang gambar hubby aku ni lak, saje je aku amek sebab tgh test kamera masa tu, dia kalu kat umah biasa la, sibuk ngan laptop aje.....main game....aku pun tak sempat nak layan...muahahaha...

No comments: