Thursday, May 8, 2008

my best frenzzz

ct, e-da and aku le...
qees buchhuukk....
adan poyooosss...

ni le kawan2 baik aku kat opis....kami sentiasa susah senang bersama...emm...harap ikatan persahabatan ni terus kekal sampai bila-bila la hendaknya. susah nak dapat kawan cam dorang ni....sebab dorang suka dengar cakap aku....muahahahahahahaha!!!!! hello geng, jgn le marah wokeh... . ade lagi dua tiga orang, tapi gmbar ade dalam pc aku. ni aku kat tmpt lain. nanti aku uploaded esok plak... sorang je kawan jantan yg baik dan setia ngan kitaorang...sape lagi kalu bukan penari terHEBAT kat matrade.....adan poyo le....kalu gelek dangdut, bg le kat dia...yg heran tu...tak plak ramping pinggang dia...hehehe...

No comments: