Daisypath Vacation tickers

Monday, May 12, 2008

happy mothers day!!!



hubby aku suka kek ni...
gayah, mak n kak sue...
wah...panjangnya muncung...
11 mei 2008, semua anak-anak dimuka bumi ini menyambut hari ibu, termasuklah kami adik beradik. tahun ni tak beli pape pun untuk mak cuma bawak dia berjalan aje. aku beli kek then celebrate kat umah mak. mak masak best...... raikan sekali dengan kak sue... masa nak tiup lilin tu aku ajak pengasuh kak sue sekali. cian kat dia dok di perantauan, anak jauh...mesti dia rindu gile kat anak dia.... abang n yaya biasa la...paling suka tiup lilin.... adik je tak de sebab tido... aku doakan moga mak sihat sentiasa dan terima kasih atas kasih sayang yang dicurahkan selama ini buat kami semua dan kami juga doakan moga mak sentiasa panjang umur dan dimurahkan rezeki....begitu juga untuk mak mertua aku....cian dia kami tak balik minggu ni.....
santai nampak... tak layan org lain dah...

makan biskut....susu tak abis...

ni plak adik lepas bangun tido...terus melekat kat paklong dia... orang lain nak amek pun tak mau. agaknya best kot dok atas perut boroi paklong kesayangan dia tu... tapi susu tak abis pun, mamai je lebih.... lepas tu lapar.... sempat amek gambar lak tu.... adik ni memang suka bergambar....

No comments: