Daisypath Vacation tickers

Thursday, May 22, 2008

barang2 dari bandung


handbag ni aku beli kat care4....simple tapi menarik....planning nak pakai masa nak gie langkawi nanti....hubby aku bising le sebab dah banyak sangat handbag sampai tak terpakai.... tambah plak dengan lagi 2 yang baru dia beli kat bandung.... nanti aku amek gambar koleksi handbag yang aku ade... hubby aku tu nak bising kat aku konon, yang dia tu baju-baju terlampau banyak... satu almari tu penuh dia punya je sampai nak kena beli lagi satu almari untuk dia je...yang aku beralah je la semua baju lipat aje...yang sangkut semua baju dia....pendek kata boleh bukak kilang bandel la...koleksi jeans dia lagi....eemm....sapa mau bising....
kasut lagi.....
perhiasan

baju abang, yaya n adik

sandel, beg isi kain sembahyang untuk kwn2 aku n family
kain, purse & minyak wangi

handbag aku le...

t-shirt untuk family

jeans lagi..eeemmmm...

kali ni tak banyak sangat hubby aku shopping... dia tukar duit malaysia RM446 dapat sejuta empat ratus ribu rupiah.... dia pun bler tak tau nak beli ape... sebab masa kat bali dah banyak sangat shopping... yang best, handbag untuk aku sampai 2...wah.....i like.... thanx papa, love u....

No comments: