Daisypath Vacation tickers

Friday, May 9, 2008

hubby bercuti kat bali bersama semua staff kolej melati, UiTM

cantik dan tenang
mkn tgh
hebat!!!
muahahaha...
lepak

tgk show with mak zah n her husband
jejaka kacak kolej melati
eemm....
cantik tmpt ni


irwan, hafiz n hubby depan pool hotel oasis kuta
di restoran ulun danu
d tanah lot
masa shopping

tahun lepas kolej hubby aku bercuti kat bali. eemm...best tempat kerja dia, tiap2 tahun makan angin. sebelum tu dah pergi bukit tinggi-jakarta, pastu bali dan 17-20 mei ni nak p bandung pulak. makan hati mak tau. kalu nak bawa wife atau husband yg bukan kerja kat kolej melati, uitm kena bayar sendiri la....emmm...tak pe...bagi dia enjoy ngan member2 dia...minggu depan ni aku kena tinggal lagi le. merempat kat umah sepupu aku lagi le... kesian aku tido tak de kawan....tapi yg bestnye dia beli barang2 yang aku suka....thanx papa belikan mama handbeg, baju utk ank2 n family masa kat bali....tahun ni jgn lupa ok...

No comments: