Daisypath Vacation tickers

Tuesday, May 13, 2008

kursus di kk, sabah



kursus komunikasi berkesan ke arah peningkatan produktiviti, anjuran yayasan amanah latihan berkanun, pada 15-17 jun 2006. bertempat di hotel tang dynasty, kota kinabalu sabah.... aku p plak ngan best frenz...emm...ape lagi, kalu aku ngan kak eda, memang asyik gelak mcm nak hilang nyawa je la.... aku bukan boleh ada berdua ngan dia... shopping gelang memang le byk gile.... kat sini aku habis dalam rm400.... byk tu... bising hubby aku... alah, beli pun untuk family.... before aku p kursus ni, mak aku dah p dulu, dia beli gelang byk gak.... tapi tak cukup utk family lain....tapi sampai skang koleksi yang aku beli utk aku sendiri pun jarang pakai... aku beli utk hubby-kemeja, butang pearl baju melayu, sumpit n gelang....anyway, aku enjoy kursus ni....

No comments: