Tuesday, August 12, 2008

alhamdulillah


alhamdulillah..
sempurna puasa aku hari ni
balik keje lepas hubby dah amek dia kata p pasar malam je la
aku pun kata ikut suka le
so masa tu kepala otak aku dah terbayang nasi kerabu pokcik kelate tu
masa otway balik aku cam besa la... dalam keta harus le TERtido hehehe
mmg habit aku pun tau2 je dah sampai
tmpt tujuan pertama adalah ke tmpt nasi kerabu kegilaan manusia taman melati


punyalah lama aku tak ke pasar malam
tau2 je kat pokcik kelate tu dah kena amek nombor
mak ai.... aci giler dibueknyo
mmg bagus le pokcik tu berniaga. rezeki Allah s.w.t bagi
so, dalam keadaan ramainya orang hubby aku le yang tolong amekkan nombor tu
maklum, aku kan katek nak capai tak sampai.. hehehe
ha??? nombor aku 73???
lambat lagi tu...
tapi tak pe..
aku tunggu gak
sabar......


tengah aku dok setia menunggu
aku nampak mak aku ngan untie lela (kwn baik dia)
punya le kelam kabut berjalan nak kejar no
muahahaha.... aku gelak sorang2
masa tu hubby aku p beli yong tau fu
aku pun dari jauh sengeh2 je kat dia
bila dia nampak aku je punya la suka
terus tanya aku no brape
emm... ape lagi, potong q la dorang


aku punya nasi kerabu satu
mak dua
untie lela 5, aku rasa nasi dagang pun ada gak
mak beli laksam lagi
aku rasa pakcik tu musti kayo kan
untie lela kata dia blanja aku sebab tumpang pakai no aku
ahaks.... makaceh untie.... minggu depan leh belanja lagik

sampai umah solat asar
masa mmg dah suntuk
lepas asar, aku lepak tgk ezora
tunggu maghrib sekali
bila dah azan
aku minum nescafe
minuman wajib
lepas tu solat dulu takut bila dah kenyang jadi malas
lepas solat, tunggu hubby mandi plak
aku sempat gosok baju
lepas tu melantak!!!
fuh.... syukur alhamdulillah...
sempurna puasa ganti aku untuk hari kedua
esok????
insyaAllah :p

1 comment:

iena hamdi said...

shua
aku rasa kedai nasi kerabu ko tu.. dia niaga pasar malam sri gombak gak ler.. memang sedap giler nasi kerabu..dagang..laksam dia... terkejut aku dia dah guna no.. macam kat bank pulak...heheheh