Daisypath Vacation tickers

Saturday, August 2, 2008

hadiah beday

balik keje aku ngan hubby ke tesco
dia kata ade benda nak beli
aku ikut je la
makan dulu
aku kalu ke tesco mmg suka mkn rojak
ngan mix fruit delight, sodap gile
dia kira mcm air batu campo le
dlm tu mcm2 ado
lps kenyang kami ke kaunter blue cube
aku ingat dia nak tukar hp lagi
rupanya...................
belikan aku celcome broadband
dia kata utk hadiah beday aku
wahhhhh aku terkezut!!!
suka le :p
pehtu gie bli beg utk ps2 dia skali

makaceh cayang!!!
hubby ckp sorry lmbt belikan prezen beday
dia byk servey dulu sebelum ni
dia kata memandangkan skang ni aku asyik sibuk je blog
dia kata dah ada ni leh le wat kat umah
tak yah curi masa wat kat opis
asal jgn lupa msk utk dia udah
tu pasal le skang ni aku dah leh upload gmbr guna photoscape
sebab opis aku dah block benda2 yg leh download ni
so skang ni nak wat ape saje guna intenet pun sonang

No comments: