Tuesday, August 5, 2008

puasa

hari ni aku puasa ganti...huhuhu...seksanya....tapi aku tabahkan jugak sebab nak habiskan sebelum tibanya bulan ramadhan nanti. orang lain puasa untuk bulan rejab, simpan ganjaran pahala, tapi aku baru le terhegeh2 nak ganti puasa tahun lepas.... emm.. nak wat cemana. asal aku berusaha untuk ganti ok le tu kan. hari ni mmg aku lembek giler. sampai nak bercakap pun tak daya... aduyai.... mengalahkan budak kecikkan... sampai hubby cakap dah macam kura2 tak cukup makan. cian aku... hubby aku kata dia nak masakkan untuk aku, tapi bila dah amek aku, dia kata nak ke bata K4 sebab nak beli kasut kerja. kasut dia dah teruk sangat.. kat blah depan tu dah terbukak macam mulut boyaaa.... dengan tak berdayanya, aku gagahkan jgk untuk teman dia. asal nampak je tmpt duduk, aku rehat jap. aku berbuka kat fud kot K4 aje. makan beef fried rice ngan nescafe ais... fuh... dapat nes ais, hilang pening kepala aku... aku satu family mmg hantu nescafe pun... kalu tak dapat sehari, tak senang duduk oooo.... esok insyaAllah puasa untuk hari ke2...


No comments: