Thursday, August 21, 2008

imbas kembali


khamis lepas, aku kena balik sendiri sebab hubby kena ot
sepatutnya aku nak bawak kete hubby, tapi cam malas
aku pk dari aku balik dok umah sorang²
baik aku lepak umah kak sue
mmg dah lama giler aku tak naik bas ni
cam teruja la jgk bila dapat merasa naik rapid KL ni
wah gitu... cam hebat je kan....
aku balik ngan member baik aku la, kak eda
dalam bas rancak je bercerita
mata aku tak putus dok jeling org² dlm bas tu
mcm² pe'el kan...


kami turun kat the mall
tukar naik lrt plak
kak eda yang belikan tiket
kami sama² turun kat sentul timur
seronok la plak tgk gelagat manusia sekeliling ni


wah gitu...
tiket dah beli
boleh le masuk dalam dah


dari stesyen pwtc


stesyen berikutnya
sentul timur
alamak...kejapnye...dah sampai...


turun je kak sue dah tunggu
tengah panaskan kete bawak pokok
kak eda terus tunggu hubby dia
eemm... syok gak eh sekali skala naik bas ni :p
perjalanan terus menuju ke taska anak²
sampai je depan pintu, anak² menjerit bila nampak aku
aku ajak gie giant
suka la depa!!!


sampai giant, dah mcm² minta ngan aku
aku mmg suka menurut perintah dorang pun
sayang le katakan
sblm masuk dlm giant tu
aku ajak mkn dulu
dok kat sebelah playground
biar dorang dapat makan sambil main
kalu tidak nanti buat muka bosan je
dah kenyang, masuk le dalam giant tu
tak de beli apa pun
cuci mata je
lepas tu balik umh kak sue
hubby amek dekat kol 11 kot
arrgghhh.... aku dah ngantuk giler masa tu
balik umh kena iron baju plak
eeiii... penat betulllllll

1 comment:

iena hamdi said...

ko g giant mana tu shua?.. macam giant batu caves jer.. aku tukau lagi url aku.. last la ni... http://surirumahjiwang.blogspot.com nnt edit kat list ko k...