Thursday, August 28, 2008

arrrgghhh!!!!!

saat ini aku rasa macam nak menangis
tapi untuk ape ???
buat membazir ayaq mata aku jaaaa!!!!
puncanya sebab laptop aku kena VIRUS!!!!
arrgghh!!!!!!!

aku jadi sangat marah
sangat keji pada manusia yg menciptakan virus tu
ape kejadahnya la nak buat org susah


nasib le aku ade org sekeliling yg terer IT ni
lepas minta tolong ngan member opis
aku terpaksa gak hantar kat kedai sedara aku
sebab member opis aku tu bz
tak mau kacau keje dia waktu opis

ingat nak soh dak naz je buat (naz ni bdk it uia)
tapi naz kata dia balik dari kg baru leh betulkan
tapi aku nak guna sepanjang cuti ni
so, tak mau pening kepala
aku hantar je kat sedara aku tu

nasib le dia tak berkira
harga sedara kan... dapat le harga murah
hari ni hantar, esok dah leh amek :D

2 comments:

iena hamdi said...

shua... 1.9 ni pon aku nyer 7 annyversary... heheh doakan agar kami bahagia yer...

salam n selamat berpuasa!!

Mama Ju said...

ko pun dilanda virus!!! uuwwaaa..aku dah sawan ni...