Monday, August 4, 2008

beday abang syafiq 2 ogos 08

hepy beday 2u abang!!!
hepy beday 2abg syafiq!!! wah... dah 6 tahun rupanya ye. tahun depan dah masuk sekolah rendah. nakal tetap sama... tapi dia tetap penyayang kat adik2 dia... sempena beday abg syafiq, ibu dia (kak sue) wat makan2 kat umah dia. makan mee, mihun, kuehteow dan bubur sup... yam yam... lama tak lantak sup... ade sup ekor lagi.. kek beday ni aku lak sponser... asyik gambar kartun tu je la yang dorang minat.... heran???? yang datang semua family aku dan semua sepupu sepapat yang rapat je ngan kami. tak wat besar mana pun. tak muat umah lak nanti...

mcm2 aksi masa tiup lilin tu, abg syafiq malu konon... ye la tu... masa semua tengah nyanyi utk dia, dia leh watmuka bler mcm takde pape terjadi sambil pandang tv. tapi habis je nyanyi, tau lak tiup lilin tu... hehehe... mcm2 ye kerenah bdk2 ni.

buli nampak! cian adik syasya... mcm tu le ari2. asyik bergaduh je. tapi bila dorang takde, boring le plak. aku saje amek gmbr dorang banyak sebab nak wat kenangan je..


ha kak sue, puas hati tak... ape yang penting.... jgn lupa belanja steak masa beday u plak nanti ye.... bagi tau abang syafiq, nanti maklong & paklong blikan cd game lagi utk hadiah beday dia dan makaceh le jamu kami semua... konyang giler!!!

dan yang pastinye aku cayang bangat kat mereka ber3

Muhammad Syafiq Aiman - abang / syafiq

Nur Syafiqah Aimiera - kakak / yaya

Nur Syafiqah Aimiesya - adik / syasya

No comments: