Friday, August 29, 2008

tunggu!!!

eemm...
tak sabaq dah ni nak tunggu pembentangan ptg ni
apa la citernye ye??
harap² yang memuaskan hati rakyat le
dan harap ade la berita gumbira
untuk kakitangan kerajaan cam aku ni
sama² kita tungggguuuuu ! ! !

5 comments:

Mama said...

aku pun dok tunggu gak ni..kot2 la kan..ada elaun tuk org cam aku nih..huaahaaha...

Aryana & Adrienna said...

shua ader keje kosong tmpt ko tak ...nak gak try keje gomen nie ..hukhuk (byk benefit)...kalo ader elaun utk suriumah tangga gak cfirm aku resign 24hrs...uwaaaaaaaa...sedih bajet2 everyyr...gaji tak gak naik2 ...uwaaaaaaaaaaa

iena hamdi said...

waaa....aku sokong ko la bed.. minta2 la ada budget utk suriumah mcm aku ni.. heheheh

my-niezzareena said...

aduh...
korang ni lawak aarr..
nanti ar aku minta bajet utk suri rumah... tapi thn depan ar. thn ni dah tak sempat... mak aku pun mesti suka!!!!

siti fatimah said...

shua... aku pon sama gak macam ana hehehe... kalau ada keje kosong aku pon nak gak try!!! wahhh best ko dah dpt bonus yek... bila nak open table nihhh???