Tuesday, August 12, 2008

today

alhamdulillah..
ari ni aku puasa lagi
em... nasib le sempat sahur
aku gagahkan jugak bgn jam 5 pg tadi
goreng nuget, wat nescafe panas
jadi le wat alas perut
tak sambung tido pun
terus je mandi, subuh then siap p keje

**************************************

nasib baik kepala otak aku tak wat hal ari ni
selalunya asal je puasa mula la pening
mungkin penangan nescafe pagi tadi kot
emm... ape le menu nak berbuka ari ni
rasa macam nak makan sizzling
tapi macam nak masak pun ade
mcm2 plan ngan hubby ni
nak p pasar malam pun ade
pekena nasi kerabu pakcik kelate tu pun sodap
aduh... ape nak makan ni???

No comments: