Daisypath Vacation tickers

Saturday, August 2, 2008

jalan-jalan

ahad pagi kami ke pasar
beli stok barang dapo utk sebulan
emm...lopeh ni, ari2 le leh msk
mcm2 lauk aku borong
p skali ngan kak sue sefamily
aku ke nsk, kalu sesape dok area gombak tau le
tmpt tu mmg murah gile
sampai pasar bekfes dulu
perut dh kenyang baru ade tenaga nak shopping

dah habis borong barang dapo kat nsk
aku & hubby ke tesco
tujuannya nak tukar cd game ps2 dia tu
entah knp tak leh psg
aku bw adik syasya
suka le dak tu dpt main menan kat tesco tu


lepas tu lak kami ke giant
sebab kak sue semua ada kat sane
masuk giant aku & hubby teman bdk2 tu main menan lagi
kak su & juki beli brg ape tah lagi
aduh..loteh den mengejar si adik
kalu setakat abg & yaya aku tak heran sgt
dorg pandai bw diri
yg si adik ni, asyik telanggar org ngan tiang je
sonok le depa tu
pehtu kami semua lunch kat ayamas
kak sue belanja
makaceh yo...

No comments: