Daisypath Vacation tickers

Monday, August 25, 2008

shopping raye???


minggu lepas hari khamis, balik dari kerja
hubby kata dia nak shopping raya
aku mcm blur jap sebab rasanya mcm awal
tapi bila pk balik, ok gak sebab mamat ni kalu shopping mmg lama
mengalahkan aku
so, balik kerja tu kami ke JJ wangsa maju
aku kata dah, mmg style dia ni suka servey dulu
habis satu jj tu kami pusing
penat gak la


tengah dok tunggu dia servey kat dalam padini
aku teruja tgk menara klcc ni
yang dibuat dari botol mineral water
wah.... kretif sungguh
rasa bangga la plak
malaysia merdeka ke 51 tahun!!!


dah dekat nak raya ni semua tmpt sale
masa ni org tak berapa ramai
mungkin sebab minggu kerja
selesa le sikit nak bergerak
aku try gak cari utk aku
tapi mcm tak best je


masa masuk fitting kat polo ni
aku harap ni le pilihan dia
dah penat kaki ni


arrgghh.... lega
ade gak yang dia suka
bayar bang jgn tak byr
adik dah lapo ni!!


dalam banyak² dia berkenan satu je??
aduh... tak pe la dari balik takde ape
aku gak yg bersungut nanti :p


cewah.... dia dah ade baju raye...
apa lagi... jom la p melantak
perut dah bergendang ni...
sambung lain entry plak eh... :D

No comments: