Friday, August 8, 2008

laku jugak

aku cuba masukkan fridge lama aku kat dalam mudah.com
tak sangka la plak lepas masuk je ramai yg berminat
hubby aku le punya kerja ni
dia letak harga 350
ada yg minta 300 siap hantar
tapi ada sorang mamat ni dia minta 350 skali ngan delivery
eemm...rezeki le tu
aku minta tolong juki hantar pakai hilux dia tu le
malam rabu kami ke pandan indah
nasib le tak jauh sangat
lepas hantar kami belanja dorang makan satay
wah... dah lama tak makan
tak banyak order pun
sebab dah kenyang
cuma kak sue je yg lapar sebab baru balik keje
makaceh le juki sudi tolong kami
lain kali boleh le minta tolong lagi
lepas dah hantar fridge tu
kami p makan satay

wah... dah lama tak makan
tak banyak order pun
sebab dah kenyang
cuma kak sue je yg lapar sebab baru balik keje
makaceh le juki sudi tolong kami
lain kali boleh le minta tolong lagi

No comments: