Saturday, October 25, 2008

friday morning

jumaat pagi semalam aku takde geng nak bekfes
biasanya ngan dak qees tu
tapi dia cuti la plak
ingat dah malas le nak turun cafe
tgh kemas meja, kak ct tepon
dia soh aku turun tmpt dia
wah.... ct masak mee
dia nak bagi kami semua rasa
semalamnye kan beday dia
rajin lak tiba2
mmg smblm tu dia ade ckp
igt main2
rupanye betui la plak
banyak lak cakap mek eda ni
makan je la
sengeh2 konon
mentang le dapat makan free

sedap le kak ct oii
makanan freee
ape pun sodap
kalu rajin
minggu depan wat le lagi
save bajek kami ;p
mee goreng
karipap
nescafe panas
nescafe ais
kuih ke ape entah lg satu tu
ini kali ke3 aku tambah
hehehe...
ini balance untuk kak ina ngan kak ku
sebab time kami ber3 mkn
dorang tak sampai lagik
time kasih kak ct
kenyang perut kami semua
alhamdulillah
minggu depan nasi goreng la plak
cili api lebih ok
;p

No comments: