Wednesday, October 8, 2008

malam raye part 2

aku bosan mlm ni... lepas dah setel keje umh yg dh seminggu tak berkemas ni, aku ade mud skit nak update blog. semuanye cite pasal raye.. mlm raye tu, lepas dah siap ketupat, aku mengemas umh plak. aku ni boleh le dipuji menantu rajin.. bab mengemas ni mmg hobi aku. kemas tak umh mentua aku.. aku wat sorang ni.. hubby & adik ipar aku sibuk sembang kat luar. biasa la lelaki, ape lagi yg dorang mampu buat... mak mertua aku plak sibuk lagi kat dapo... aku pun tak tau ape lagi yg tak setel masa tu.

siap masukkan kuih raye dalam balang lagi.. wah.. byk gitu kuih raye... banyak yg mak mentua aku wat sendiri tau... dekat tengah malam skit, semua keje setel...

aku ingat hubby & adik ipar aku sembang kosong... rupanya ni ha keje dorang... tepat kol 12 bakar mercun 8 kaki ok... dah le masa tu sunyi sepi.. aku risau je takut ade jiran yang kuar maki depa tu... tapi yang aku dengar ucu mimi (adik mak mentua aku) jerit "weh... gugur jantung nenek nanti" hahaha... lupa plak nenek ade sakit jantung... sori la nek, jgn marah ok... malam raye, setahun sekali... ahaksss.... ;p

No comments: