Tuesday, October 14, 2008

open house~sabtu : 11.10.08



umh pertama kami tuju umh abang joe, sedara aku. masa ni family kak sue dari kedah pun ikut sekali. yang baju biru tu mak kak sue. masa kuar umah ni, jalan jam gile. mmg org tgh bz wat open house ngan kenduri kawin. nak boleh sampai ke keramat tu, mak ai... kalu jalan kaki lagi cepat sampai la... sampai je terus melantak... cakap banyak tak de ok. menu rendang ayam, daging, nasi impit, laksa johor, lontong. eeekkk.... kenyang... tq abang joe..

next ;


seterusnya, umh mmbr baik aku, kak eda. masa ni dalam kol 4. nampak tu pengikut setia kami. eem...sape lagi kalu tak bdk kecik comei ni... yang lain2 tu semua stay lagi kat umh abg joe. tak habis melantak lagi. aku, hubby & adik gerak p umh kak eda.

sampai je, kak ct & kak ina dah ade. sambung le makan lagi. menu mmg banyak gile. paling aku tak leh lupa laksa.. fuh... berasap kepala aku... adik dah jumpa geng.. anak kak ct, marissa. nampak tu marissa posing ngan speak adik.. pinjam kejap je dik... nampak cam marah je... tq kak eda... tahun depan cam biasa la ok..

sampai je umh, adik terus minta susu. penat campo ngantuk la tu. habis je togak susu, masuk jari dalam mulut.... hanyut.... ni le cara dia tido. 2 jari dalam mulut. dah habis hayal la kalu dah hisap jari tu. cian dia penat...

next ;

yang ni jamuan makan malam kat umah mak. mak masak nasi ayam. mmg le sodap masakan mak aku. saje je jemput family kak sue dari kedah tu sblm dorang balik esok. mmg selalu kalu dorang datang kl mak akan jemput dorang makan kat umh. masa ni aku tak makan pun, merajuk ngan bonda.. knp?? ade laaaaaa...

next ;


malam tu adik ikut kami balik. tido ngan kami... sempat layan blog tu... masa ni dah kol 1pg. belasah le dik oiii...

No comments: