Daisypath Vacation tickers

Tuesday, October 14, 2008

open house pertama


jumaat lepas, member opis aku wat makan² kat umh dia time rehat. biasa la, jumaat kan rehat panjang. kami semua pantang ajak, ok je.. menu nasi ayam, mee rebus dan kuih raye. tq yan sudi jemput kami. tahun depan jgn lupa undang kami lagi yeeee...
next ;


malam tu, member aku ngan hubby nak datang beraye kat umh. 2 keluarga. cuak gak aku, sebab hubby amek aku lewat sangat. betul2 lepas maghrib dia sampai opis aku. mula tu risau je takut tak sempat nak buat persiapan. mmg le umh aku tak beselerak, tapi persiapan nak jemput tetamu tu mesti la ade kan... sampai je umh, aku ngan hubby kelam kabut le siap itu ini. nasib le sempat.. menu mihun goreng ngan kuih raye je. itu je sempat kami siapkan. pic tetamu lupa plak nak snap. untuk kekawan yang lain, lain hari la plak ok.

No comments: