Daisypath Vacation tickers

Wednesday, October 8, 2008

pagi raye pertama

tema kami tahun ni merah. tak sangka plak anak-anak ucu mimi pun merah. dan tak sangka jugak acik aman (adik mak mentua aku) pun merah... sempat gak la posing pagi tu.. hehehe... belasah je.

ni le anak-anak ucu mimi dan kak izan, amir daniel dan amar ilham... dua beradik ni mmg hero malaya... kalu celik je mata, mula la ade je yg tak kene sesama sendiri... kak izan pun mula la start jadi tarzan... asyik menjerit je marahkan anak2 dia tu.. nakal budak2... biasa lakan.. pagi raya lagi dah bertandang umh kami. ucu mimi sekeluarga ni dok sekali ngan nenek. umh plak depan umh mak mentua aku je. bukak je tingkat dapo dah nampak umh mentua aku. sekangkang semut je gitu...

ha... macam anak beranak tak... hehehe... ramai cakap aku ngan kak izan ni mcm adik beradik. so, anak2 dia pun lebih kurang aku ngan hubby je. yang ilham tu mmg le manja ngan hubby aku. pantang balik ade je nak pau kitaorang. benda lain tak mau, nak game mahal2 je... kalu dah beli kejap je jahanam... tak beli kang majuk plak. daniel plak sejak dah masuk sekolah rendah ni mcm dah matang skit la... tapi kalu start gaduh dua beradik ni, mcm perang kat afganistan je jadinye..

layan le gambar salam bersalaman di pagi raye ni... mula la cerekarama... tangisan pagi raye bermula... muahahaha.... yang bestnye.. aku dengar ucu mimi macam dah siap skrip je masa salam nenek... kelakar siot...

ni keluarga belah banting. ni je yang dok berdekatan... adik beradik mentua aku yang lain banyak yg dok klang. masa ni dorang tak sampai lagi. kami pun tak sempat jumpa dorang semua sebab dalam tengahari tu kami dah gerak balik kelantan plak. kalu nak tunggu yang lain tu sampai, alamat esok pagi je la aku gerak ke kelantan... next entry nanti citer kat kelantan plak ok... chau dulu sebab mata dah ngantuk... daaaaaa....

5 comments:

iena hamdi said...

shua... makin tembam kawan aku ni...

edaman said...

shua ..same ler plk ngan aku "MERAH" hehehehee

Aryana & Adrienna said...

shua mano duit rayo aku .....

my-niezzareena said...

iena-aku mmg le gebu semacam je skan ni... beras siam le katakan...

syida-tu le pasal... aku tgk blog kau pun kejut gak... same merah same padan.. hehehehe..

ana-duit rayo dah koring yang ado sampul rayo jo... kalu nak mai la dtg umh amek.. ;p

my-niezzareena said...

iena-aku mmg le gebu semacam je skan ni... beras siam le katakan...

syida-tu le pasal... aku tgk blog kau pun kejut gak... same merah same padan.. hehehehe..

ana-duit rayo dah koring yang ado sampul rayo jo... kalu nak mai la dtg umh amek.. ;p