Wednesday, October 8, 2008

malam raye

ni kisah mlm raye... aduh... tak sempat nak mengupdate blog la musim raye ni... bukan aku tak bukak laptop langsung, ade.. tapi nak mengupdate tu cam malas je. time mlm je sempat nak bukak blog.. nak start update mata mengantuk... tu yg skodeng blog member² je. balik keje hari selasa tu, terus balik ke banting... mentua aku dah bising knp tak sampai² lagi. bila sampai je terus menganyam ketupat tau. menantu solehah tak aku.. ahaksss... pastu berenti jap bukak pose terakhir. dah setel semua, sambung balik menganyam.. yang ni tinggal aku ngan hubby je setelkan sampai habis. dpt dalam 80 biji ketupat. banyak tu. mak mentua aku sibuk kat dapo setel hal rendang.. terer tak aku.. sori eh, gmbr petama tu seksi skit... biasa la, org laki mmg cam gitu. suka tak berbaju. tu yg sedap ketupat mentua aku tu.. hahahaha... next citer lepas ni eh. tak sempat dah. nak masuk keje beb... chawww

No comments: