Wednesday, October 8, 2008

sehari dalam ketapi

ni citer hari sebelum sambut raye. sorry le geng.. baru nak story mori.. gambar ni pun aku baru dapat dari adik aku. perjalanan dorang dari kl jam 8.30 mlm dan tiba di tanah merah kelantan jam 10.30 pagi. fuh... leper pungkok oo... tu pasal la mak aku suka amek tempat tido. selesa skit. dah lama aku tak naik ketapi ni. teringin plak bila tgk gmbr dorang ni. mak kata yaya suka... seronok dia kat dalam tu. bebas bergerak. sorang satu tmpt tido tau.... tak de syer².. mcm nak ajak hubby naik ketapi je lah balik raya thn depan... dah lama tak merasa. tak silap aku, sblm kawin dulu last aku naik ketapi ni. tmpt tido gak. tapi skang dah lain beno rupanye... tingkap pun dah kaca.. katil pun dah selesa skit. dulu tingkat kaca gak, tapi kena tolak keatas. ketat lak tu... skang dah safety skit. mak kata sejuk gile.. dulu aircond tak rasa sangat... kena bukak tingkap baru rasa angin. wah... skang dah serba baru. alhamdulillah... perjalanan semua selamat...

No comments: