Daisypath Vacation tickers

Wednesday, October 22, 2008

open house d ofis

jumaat lepas, ofis aku banyak buat open house mengikut bahagian masing2. tak ketinggalan bahagian aku. jemputan pertama yang kami pergi pagi tu unit audit dalam. just mini open house tapi meriah. thanks tuan rumah kasi kami makan ye. kenyang perut kami...


lepas tu kami teman kak ct tunggu member dia anta roti jala untuk jamuan bahagian kami plak. lambat plak orang tu sampai. tengok je lah member2 aku ni setia menunggu... ade sesape yang berminat ngan minah yang dok kat atas troli tu?? hahaha.... kureng waras skit budak tu ;p

jamuan bermula jam 3 ptg. tapi aku ngan qees turun lambat skit. masa kami turun tu dah ramai datang... meriah siot jamuan bahagian kami... ramai lak yang datang. syok plak aku rasa. perut aku mmg rasa mcm nak pecah... fuh.... mmg kenyang gile...

sempat posing ngan pengarah kanan ok, big bos bahagian aku le tu... ingat senang ke... cewaaahh.... yang 5 orang tu, cse jelita matrade... muahahahaha....

No comments: