Tuesday, October 14, 2008

@kg

sampai je kat kg dari kl tu, kitaorang semua pakat ramai2 bakar satay. wah... 400 cucuk u ollss... nak hangus muka bakar semua tu. melantak sampai lebam.. layan je pic kat atas.. malas nak citer banyak.




persiapan pada raya kedua. penat aku mengemas sorang². aku minta tolong adik2 aku pun payah. asyik mengadap tv je. maklum le... pagi² citer semua best. nasib le cepat tindakan aku. lepas habis je mengemas ramai plak yang serbu. hai dorang tu semua... tak breakfast kat umah dulu ke?? heran?? aku kalu nak bejalan umh orang, baik perut kenyang dulu. p umh depa belum tentu dapat makan sodap². habis hebat pun kuih raye je. lain le kalu tentu gie open house. kena la kosongkan perut... hehehe ;p



dalam tengahari tu, orang dah takde, kami semua siap cepat2 sebab nak beraye umh sedara mara yang lain. asyik dorang je serbu umh kite, kite pun nak gak serbu umh dorang. kami sempat lagi posing sebelum kuar rumah. takde kerja la ni. banyak gak umh kami pergi. tapi nak dijadikan cerita, masa kami nak naik kete je, 3 biji kete plak sampai. nak wat cemana, mak aku masuk umh balik, sembang2 jap pastu seterusnya sepupu aku yang layan depa semua. lepas tu kami angkat kaki cabut!!! malam baru balik.

No comments: