Saturday, October 25, 2008

after work

balik keje semalam teringin sangat nak makan roti nan ngan tanduri kat zubaidah. zubaidah tu kedai mamak kat depan uptown danau kota kat ngan umh aku tu.. aku ingat hubby malas nak singgah sebab masa tu hujan. rupanya pelawaan aku diterima...

masa menu aku sampai, kecor ayaq liuq tau.... masa perah limau kat ayam tu lagi le... cam nak meleleh je ayaq liuq aku... sekali dah masuk mulut... eeemmm..... nikmatnye.... kalu dah teringin sangat mmg le... yg tak sedap pun leh jadi sedap kan... tapi yg ni mmg betul2 sedap!!


hubby lak makan ayam dara. tu mmg faveret dia pun... sehari kalu dia tak pekena nasi, tak larat jalan ooo... merangkak kot... makaceh to hubby sebab belanja kite makan.. hari2 belanja kite... dah nama pun laki kan... hahahaha....

teh o ais untuk hubby, nes o ais utk aku.... dah kenyang, balik rumah terus terbongkang atas katil... nak mandi pun malas... hujan makin lebat... terus tido pun sodap... banyak cantek muka aku.... banyak lagi keje nak buat... esok nak balik banting, kena le basuh kain.... waaaaa......

No comments: