Wednesday, December 2, 2009

argghh!!!!!

aku terlalu pening sekarang ni. terlalu sakit kepala aku ni. dah urut pun tak jalan. aku cuba kurangkan minum nescafe setiap hari. orang kata tak elok. tapi bagi aku, disebabkan tak kena nes lah aku jadi mcm ni. mmg aku perasan, kalu aku tak pekena sehari, kepala aku senang pening. mungkin pengaruh kafen tu dah sebati ngan badan aku gamaknye. dan aku perasan, kalu aku pening, aku minum je nes, terus hilang pening tu. mcm ketagih pun ada. bagaimana harus ni. orang ckp tak elok utk badan, susah nak dapat anak... dan macam2 lagi lah. tapi family aku pun sama jgk kaki nescafe. mak aku ok je.... 4 orang pun anak. dan sekarang ni, aku kena la turun ke kedai koperasi cari nescafe biar pening aku hilang. skang ni kalu aku hantuk kat bucu meja pun tak jalan... aku dah weng sangat ni... ciao!!!!

3 comments:

Anonymous said...

la... apsal ni kawan? sakit kepala tampal konyok laaa...

ayulicious said...

Anonymous: bukan konyok la!!!
KOYOK

my-niezzareena said...

hahaha... muncul gak kau ayu. ha'ah la anonymous ni... salah tu... marah dah ayu tu.