Thursday, December 10, 2009

xtvt baru


dlm dok pujuk nak beli cherokee, dia dah jadi ahli scs dulu. ikut jejak juki le ni. aku tak kesah dan tak melarang, asal dia minat. hubby pun baru belajar skit2 ngan juki, mentor dia la kiranya skang ni. kete2 aku pun dah mcm pasang antena astro plak. kalu org tak tau mesti tgk nmpk pelik. kadang tu dah mcm orang tarik kete aku tgk gelagat depa ni. dan dah jadi separuh dari minat aku ke arah bidang ini. hehehe... geng le kita pas ni kak sue. dulu aku selalu bising bila naik kete sekali ngan juki, rasa memekak je bila dia on woki toki dia. tapi skang, aku lak yg dok bz soh hubby pasang dlm kete. skang ni ke mana saje, benda alah tu sentiasa ngan kami. dari umah aku, skang ni ni kami berinteraksi dengan menggunakan woki toki ajo. jimat bil hp. nak cakap guna line scs ni pun bukan boleh sembarangan mcm ckp line biasa. ada paswed yg kena mula dulu dan ada susunan ayat yg telah dijadikan sebagai paswed utk bertutur. susah gak mula tu, tapi dah lama sok mahir le tu. syok plak... kak sue, romeo tango calling2 romeo golf ;p [romeo tango tu hubby, romeo golf tu juki dan kalu ada 1 dibelakang, utk para isteri.]

No comments: