Tuesday, December 15, 2009

hepi beday NORAZLINA HAMDI

masih ingat tak lagi ketika kita masih di alam sekolah dulu. kau dan aku kemana saje tetap bersama. menjadi teman rapat sampai tamat sekolah terus ke alam remaja. kita terpisah kerana aku berpindah namun kita masih berhubung [mcm la luar KL] terus kau juga pindah berhampiran kawasan aku... hahahha... ini bermakna kau ngan aku mmg tak leh dipisahkan. tapi dah dekat ni, kita jarang plak bejumpa kan.

sebenarnya, ape motif beday kau ngan gmbr2 lama sekolah ni yek? entah, aku pun kureng pasti. ngape aku letak gmbr2 lama zaman kekurusan kita ni. tapi tolong aku, sape nama yg antara meen dan huzaimah tu ek. aku lupa la plak.

ni la geng kita kan mek na. kau ingat tak kenangan manis kita bersama. hehehe... zaman remaja zaman mendewasakan kita. masing2 sekarang dgn haluan dan keluarga sendiri. bila agaknya kita nak jumpa kembali. aku jugak yg masih tak punya zuriat. hukhukhuk... kau doakan aku ye mek na.

skang mek na dah cantik. dah ada big family. bisnes yang berjaya. anak2 yang cemerlang. aku bangga ngan kau mek na. bak dlm msg aku semalam... aku bangga ngan kau sebagai seorang isteri dan ibu yang berjaya kepada suami dan anak2 mu itu. ape yang penting


2 comments:

iena hamdi said...

wah terharu mak.... i love u mek...

tak silap aku nama minah tu ada yati kot... aku pun lupa.. kena tanyer meen ni...

my-niezzareena said...

aku rasa norhayati kot... mungkin la...