Tuesday, December 1, 2009

kami rindu akan kamu semua

terutama paklong dia ni.. rindu teramat sangat pada budak kecik sowang ni. hari2 soh 3G nak lepaskan kerinduan. hari ni dah masuk 6 hari dorang kat kedah. kalu lagi sebulan, mau paklong dia ajak p sane gamaknye.

juga dengan abang dan kakak. mamayong amat rindu akan kamu. yaya ari2 soh 3G ngan dia. siap dia call aku semalam soh ajar camner nak wat video yang kuar muka yong ngan yaya katanya. masa otw balik ke kedah, kat perhentian tapah kot, yaya ilang seketika. nasib le orang lain jumpa dia dok nangis bawak p opis management kat situ. bila kak sue citer ape terjadi, aku dah bertakung ayaq mata. kalu la ilang terus, tak tau la nak kata ape. camner bleh ilang.. panjang citernye. asal dah jumpa, lupakanlah ape sebabnye. masa dia dah nak sampai kedah, aku 3G dia, dia sibuk la tanya aku kat maner... aku ckp le kat umah. dia leh tanya aku kat umah aku tu siang ke malam... aku jawab balik, ai.... kakak p balik raya kat london ke. huh... mcm2 la kakak ni.

semalam bila 3G ngan abang, dia cakap dia abang rinnnndddduuu sangat ngan yong. hehehe... sedih ar aku. baru nak seminggu dorang takdak. kalu betul dorang pindah balik kelantan, mau goncang idup aku nanti. bila dok ada depan mata, asyik gaduh je aku ngan abang ni. biasa ar, gaduh2 sayang.

adik plak, asal aku 3G sorang, sibuk nanya paklong dia. letih aku nak menjawab. dia tunjuk la kat kami tangan dia luka sebab jatuh. tu la... nakal sangat. ari ni dorang balik kl. malam baru sampai kata kak sue sebab bertolak lepas mkn tghari. hubby lak ot ari ni. aduyai, kalu awal, leh aku p umah depa. lepak umah le sowang2 layan cinta balqis la nampaknye.

No comments: