Thursday, December 10, 2009

macam2

aku tak ingat bila tarikh kami p selayang mall ni. tujuan utama nak main bowling. masa ni aku sampai dulu. kak sue lmbt skit ada hal. masa kami sampai tu dok ada show pasal katun planet 51 ni. kebetulan kakak yaya naik ngan kami, so dia je la yang sempat bergambar sekali.

pastu kami main bowling lawan 6 org. aku, hubby, ayu, kak sue, juki dan adik kak sue, adik yie. bdk 3 orang tu pun main sekali. kebetulan sebelah lane kami tu mmg tersedia utk lane bdk2. seronok la depa 3 beradik membaling bola. lane bdk2 diorang mmg tutup longkang kiri kanan tu. aku lak naik syok balik bola, sebab gerenti tak masuk longkak. seronok layan bowling masa ni. kelakar kalu ingat balik.

sakit pinggang main bowling, elok je kat luar playground tu ade benda alah ni. memasing layan perasaan urut badan. em... rabun dah adik ku itu. dah pakai mata 4 pun.

anak2 memasing ngan game sendiri. nak tau, kete yg adik naik tu rosak. dia nak jgk naik. aku dengan selambanya goyang2kan kete tu dari luar. konon mcm mmg tgh begerak la. padahal, sakit tangan aku hehehe...


24 november
masa beday adik, paklong sponser kek ni. dia kan suka miki mos. suka dia dpt kek ni. pastu kami raikan di rumah kak sue. dia masak mihun grg dan mcm2 lagi. kenyang giler.
nak tiup lilin pun dan gaduh lagi
mamayong doakan adik jadi anak yang baik. bila besar jgn lupa kami ye. kamu tetap dihati kami sampai bila2. jgn nakal selalu, nanti ibu penat nak layan kamu. jgn suka sentap sampai besar, nanti tak comel. jgn mkn gula2 banyak nanti kamu senang muntah. bila dah besar, belajar2 mkn buah ye... nanti org ingat kamu mengada2 sebab tak mkn buah tempatan. walau apa pun... kami sayang kamu selamanya.

No comments: