Tuesday, December 22, 2009

sakit + sibuk + penat + sedih

minggu ni adalah minggu yang tak berapa nak ok untuk aku
mana dengan tak sihat, asyik batuk.. selesema..tak lena tido dan macam2 lagik
sibuk hal-hal dirumah.. diopis dan macam2 benda yang aku sibuk
penat dengan keadaan yang tak sihat ni, penat sebab tak lena tido
dan macam2 penat yang melanda diri aku sekarang ini
sedih dengan kemurungan kawan baik
sedih dengan dugaan yang menimpanya
sedih juga dengan sifatku yang tak berapa nak ok ni
walau ape pun yang menimpa
aku tetap manusia mereng
yang sentiasa gelak macam pompuan giler
yang kadang kala muncung macam kalah judi
hakikatnye
aku adalah aku
___ aku pun bengong ape dah jadi ngan aku___
b e n c i
tido pun sodappp

4 comments:

ayulicious said...

ade2 je la ko ni.............................
tido la lg bagossssss

Anonymous said...

cik sennah mulut lazerr : aku rasa kau tak telan ubat lagi kot.. tu yang mereng semacam

Anonymous said...

kawan cik senah, si mulut puaka
aku rasa mmg dia tak telan ubat lagi la... awas.. dia ni silap hari boleh mengamuk... jgn marah gebu

iena hamdi said...

awat ni beb? meh dating meh... aku amik ko kat umah nak.. apa2 call aku yer