Friday, May 14, 2010

hadiah yang dituntut


encik suami telah pun tuntut hadiah krn telah lulus exam RAE bulan lepas. saya sanggup betting ngan dia kalau dia lulus saya akan belikan apa saje yg dia minta. juga sebagai pembakar semangat utk dia. sukacitanya juga, saya mengeluarkan duit simpanan utk membeli benda yg dah lama dia idamkan. sebelum ni, apa yang saya mahu, semua dia turutkan. dan kali ini, saya bekorban utk dia pula. mari tgk apa yg ada didlm kotak itu

inilah dia bendanya. lens tamron utk kamera nikon kesayangan dia. lens yang sedia ada tu hanya basic saje. jadi, berkat pertolongan abang din, kawan photographer dia, maka inilah yang menjadi pilihan dia.

inilah koleksi kesayangan encik suami. minat dia hanya kepada radio amatur dan menembak (amek gambar). dengan adanya lens baru ini, maka dengan berbesar hati juga, saya akan membelikan dia beg sandang khas utk menyimpan kamera dan xsesori yg berkenaan. beg yg sedia ada ini tidak muat lagi utk simpan lens tambahan itu.
dan semalam, encik suami tak henti² menerai lens baru dengan menembak kawasan sekeliling rumah termasuk la model gorjes tetap dia, tak lain tak bukan, puan isteri yang gebus ini. ahakss..

v
v
v
v
encik suami, beg sandang yang dimaksudkan tu, nnt cukup bulan tau.. *__*

7 comments:

Anonymous said...

untungnye encik suami u tuu

bizzonline said...

untung dpt bini cmni..
tmbh2 cik abe syang

ayulicious said...

nnti blh amek gmbr aku byk2 utk belajar lens baru.....
hakhakhak....

my-niezzareena said...

anony : gitu le nampaknye.. hehehe

my-niezzareena said...

eyya : harap sayang tu kekal sampai syurga... wah!! hehehe

wahida said...

harus ko gile amek gambar kat sabah nnt kan...nnt kat sane aku tumpang sekaki leh?

my-niezzareena said...

wawa : bleh je... sape lagi nak jadi model utk lens laki aku tu kalu bukan aku, kau dan hubby kau. betoi dak...