Thursday, May 20, 2010

jalan..jalan..dan terus b.e.j.a.l.a.n...

Tahun ni banyak betul saya dan encik suami p makan angin. ramai jugak yg tegur kami.."wah... engkorang!!! asyik p bejalan mkn angin je ye.. syok ar!!!" jawapan yang mampu kami balas "ape lagi nak buat, sementara masih berdua ni.. bejalan je la selagi mampu" ye, itulah jawapan yg memang selalu kami gunakan bila ada yang menegur. hakikatnya, kami memang bedua ke mana saje. kalu tak ngan family, harus ngan kawan². ala... p bejalan pun bukan luar mesia, tak mampu lagi nak menyeberangi awan tebal selain dari sabah atau sarawak. hahaha...
Minggu depan, cuti wesak. family banting ajak kami p muar, rumah makcik sedara nenek. mula tu cam tak pasti. tapi 29hb tu beday mak metua saya. tak best plak kalu tolak pelawaan tu sebab pasti encik suami nak bersama mak dia sambut beday tu kan. jadi, dengan kata sepakat, kami akan menginap di jb pada 28hb dan keesokkannya akan ke pd untuk sambung bercuti. wah... suker suker suker...
Pastu terpk, minggu depan p jb dan pd. pastu keje 5 hari.. cuti sabtu ahad, keje balik dan minggu kedua bulan 6 ke cherating plak. wow!!!!! mengalahkan duta cuti² mesia ni.. bulan 7 ke sabah plak. balik dari sabah... diam² je kat umh ye..hehehe
encik suami, sila sediakan ongkosnya...

4 comments:

Anonymous said...

ikot!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

my-niezzareena said...

anony... jom ar... tp pekenalkan diri dulu...

wahida said...

mesti paling x sabar ko tunggu gi sabah kan?

my-niezzareena said...

wahida... betoi3x.... lambat weh bulan 7