Tuesday, May 18, 2010

ohh... terlupa sudah !!!

ya rabbi... sungguh aku lupa. pagi ni tiba2 saya mcm teringat sesuatu. oh... kesian kat dia. tak baik saya lupakan jasa dia. mm... untuk pengetahuan semua, 8 mei lepas, genap le dunia blog saya selama 2 tahun. mula dikarang pada 8 mei 2008. kojap jek masa berlalu kan. rasa mcm tak caya je bila tgk balik kat n3 lama, banyak juga saya berkongsi cerita ngan anda. pada yang sudi dan tak jemu ngan blog saya ni, terima banyak2. tak kira pada yang jadi pengikut setia atau yang senyap2 skodeng blog ini. saya alu2kan pada semua. kalu sudi jadi la pengikut saya, kalu nak tgk diam2 pun silakan. pada yang kutuk belakang tu... mmm.. takde ape saya nak komen. kalu tak suka sila pangkah je lagi senang.
kepada blog kesayanganku ini... tuan tanah nak ucapkan selamat hari jadi yang ke 2 tahun. nnt kalu tuan tanah rajin, tuan tanah tukar cat baru ke, pakai langsir kiri kanan ke okeh. tapi sebenarnya tuan tanah lagi suka dengan apa yang ada sekarang. simple mcm tuannye jugak. ahakss... terima kasih kerana simpan dan jaga baik2 memori indah yang tuan tanah luahkan pada kamu. nama yang tuan tanah bagi pada mula kamu dilahirkan tidak sama sekali tuan tanah akan tukar. itulah satu2nya nama yang begitu indah bagi tuan tanah untuk kamu saat kamu dalam proses kelahiran. em... kamu sangat berharga pagi saya. tanpa kamu, jiwa saya mungkin bergelora kerana menyimpan begitu banyak yang pahit atau manis. tuan tanah akan sentiasa setia pada kamu dan berharap kamu sentiasa disisi saya sampai bila2. saya sayang kamu....


i u

niezzareena memory I my-niezzareena

b
b
b
b
b
teruskan bersama niezzareena memory

9 comments:

bizzonline said...

wah...da 2 taun eh..epi enibesri ke 2 buat blog niezareena. semoga menjd blogger tegar yep.

Anonymous said...

yes... happy alwez ye cik gebu. aku sokong kau selalu

gewecun said...

happi eneivesari blog cik gebu..

my-niezzareena said...

eyya : maceh. memang tengah tegar le ni.. hikhikhik

my-niezzareena said...

anony : maceh sudi sokong aku. aku hargai sesangat.

my-niezzareena said...

gewe cun : makaceh sudi komen. awk ore kelate ke

Anonymous said...

happy birthday to niezzareena memory. teruskan berkarya...

gewecun said...

ye..ambo ore kelate..hihi

my-niezzareena said...

ooo... mak kawe pun ore kelate. kami 3 beradik di lahirkan di kl.. adik yg bongsu je lahir kat kelate. mak lama dok kl dari zaman bujang sampai la kenal ngan ayah.. kampung kat ner