Daisypath Vacation tickers

Tuesday, May 19, 2009

!!!! arrgghh.... esok exam!!!


sesiapa yang berkhidmat di agensi kerajaan pasti tahu apa itu PTK. ye... exam yang pasti membuat kepala otakku menjadi beku untuk mentelaah buku2. bukan tidak mahukan kejayaan tp mungkin tidak begitu berusaha ke arah itu. hehehe.. aku malas skit baca buku, tapi alhamdulillah, aku cuma repeat satu paper aje.. masa baca ok, tapi untuk ingat balik, so sori.... tapi kalu majalah ujang ke urtv ke, media hiburan ke... aku pasti akan katam sampai habis... ni lah orang melayu, malas berusaha tapi inginkan kejayaan... contoh paling dekat aku la kan... insyaallah, aku akan kuatkan semangat untuk study hard! ya... pasti aku boleh... yes!!!

4 comments:

Anonymous said...

baca le buku tu, cuba rajin skit!

iena hamdi said...

hahahah samala ko ngan adik aku tuh.. esok pun dia exam.. repeat gak,.

my-niezzareena said...

doakan kami ye...

adex-aieda said...

akak exam kat maner?
adoiii...
macam susah nak lulus jerk...
repeat je bulan dis ni nanti..
kalau x pon..
tahun depan...huhuhuh