Daisypath Vacation tickers

Wednesday, May 20, 2009

ku ditinggalkan :(

first sekali syukur, aku telah selamat menduduki exam pada pagi ini. alhamdulillah, semuanya ok. insyaallah... kalu ade rezeki lulusle gamaknye tu. kalu idak repeat le lagi. tak rugi pun... hehehe... aku gunakan sepenuh masa yang telah diberikan. no main main ok.. siyes giler aku dalam dewan tadi.. ahakss... doakan aku lulus...


hari ini sehingga sabtu aku ditinggalkan keseorangan meratapi kesedihan. huhuhu... hubby aku p trip kolej melati, yg sememangnya tiap thn kolej dia buat. termasuklah kolej2 lain kat uitm tu. kenapa aku tak ikut?? bayar la sendiri ok... maner cukup duit.. aku ni bukan mewah sangat. cukup cukup makan aje.. alhamdulillah... xceli banyak lagi kegunaan duit tu, mcm ujung thn ni nak balik kg, perancangan bercuti bersama keluarga, kenduri kawin adik ipar aku... rotex insurans kete kete kami.. mcm hubby aku n semua staff yg p tu kolej yg sponser, tak kisah le sangat, tak kuar duit banyak pun, cuma untuk shopping je. boleh la takat tukar 4 5 ratus tu... oh ye... ke mana hubby aku p kali ni???

yes... disinilah dia hari ini, chiangmai, thailand... sawadikap... masuk pintu kuar kot tingkap... hehehe... kuar dari rumah kol 5.30pg... terus ke uitm, park kete kat situ, naik bas dgn semua staff yg pegi menuju ke lcct, flight jam 10.30 pg. dah le tgh exam, campo sedih kena tinggal... hei... nasib nasib... mungkin la ni dah sampai hotel kot. harap semuanya selamat. risau gak, musim H1N1 ni... harap tak de pape la... sebelum berangkat tadi, sempat dia call aku dan kebetulan aku mmg betul2 baru habis peksa... huh, aku ingat tak sempat nak borak b4 dia berlepas... dah pesan itu ini, dan sekarang kami dah terputus hubungan untuk 3 hari. sabtu kol 12 flight balik kl... 3 hari ni aku merempat umah kak sue... bukan ape, kang dok umah sorang2 emosi lebih plak.. baik dok umah kak sue, ade gak bdk2 tu.

kenapa aku tak dok umah mak aku??? emm... dorang pun jarang ade kat umah. nanti aku asyik gaduh ngan ayah aku.. dia suka tgk sport, tak suka layan citer melayu ke ape ke... asyik su....kaannn je... boring.... so skang ni, hati dan perasaan aku agak emosi, tak boleh tersentuh skit, pasti akan sentap... jaga jaga!!!!

nota rindu : suamiku, moga selamat pergi dan balik... take care...

10 comments:

mam@ju said...

meh la dtg umah aku,temankan aku gak...aku pun bakal di'tinggal'kan 2 hari lagi...uuuwwaa...

Anonymous said...

hahaha..padan le muka ko cik pah!!! rasakan kena tinggal camana. selalu dok bekepit ajooo :D

iena hamdi said...

alah alah... siannyer ko....

aku mengerti apa yg ko rasa... hahahahhahahahhahahahha

meh boring2 call aku lepak kopitiam kat tmn melati tu jom

ayulicious said...

sian ko kn k.long kne tgll...
tp xpe...aku suke sbb a.long blk nnti mcm biase msti ade ole-ole utk aku...hehehhehehehe

my-niezzareena said...

IENA : syok gak tu lepak kopitiam.. em... dipertimbangkan nanti ye..

AYU : sudah le kau... asyik dia je nak ingat kat korang, korang p memaner tak ingat dia pong... ;p

my-niezzareena said...

ALL OF US : uuwwaaa!!!! sama sama la kita kesepian... huhuhu :(

ayulicious said...

eleh ko...nnti asyek gadoh gan ayah konon nk tgk tv....ko lpk umh kak sue pon same je..asyek gadoh gan syafiq a.k.a abg tu gak.. podah.....!!

ayulicious said...

eh k.long....aku ade pg becutimne2 ke ko nk ckp camtu....lain la aku ade pg bali ke, london ke, tu lain cite la.....ko ade bgtau kat a.long aku kirim ape?

adex-aieda said...

syiook eik g thailand tuh?
dok umah lagi syiook eik..
leh baring2...tido2...
merehatkan diri..
heheheh

my-niezzareena said...

ayu : ko hengat ko chantek ke nak kirim bagai... tgk le kalu ade balance2 tu aku kasi la kat ko eh. kalu gaduh ngan abg leh gak aku rampas remote tapi kalu ngan en. shahri tu ape kes...

adex : mmg betui, lepak umah lagi best tapi kalu lepak sowang buhsan gak..