Daisypath Vacation tickers

Tuesday, May 5, 2009

back to work

fuh... sekian lama aku menyepi, selama 5 hari aku tidak keudara, kini aku kembali bekerja dan menjalankan rutin harian seperti biasa. khamis aku dah start cuti balik ke banting untuk menguruskan hal-hal perkahwinan adik ipar aku. jumaat kami bertolak ke parit buntar dan semalaman kami disana. sabtu bertolak semula ke banting sampai dah tengah malam. ahad lepak kat banting lagi dan ingat nak gerak ke kl jam 5 ptg. tapi ada saudara belah hubby aku meninggal, so kami bertolak agak lewat skit. bila dah sampai kl kami singgah umah kak sue melawat kakak yaya dan adik syasya kena campak. gerak balik umah dalam jam 12mlm. isnin aku masih bercuti menguruskan hal-hal umah yang terbengkalai, basuh baju, lipat kain, kemas umah, gosok baju dan masak.

hari ni mcm biasa aku masuk opis jam 6.30pg. takde ape nak buat lagi pepagi ni, layan blog kekawan, layan email yang begitu banyak, setel hal-hal keje ape yang patut dulu. nanti bila dah ade masa yang sesuai, dah ade kelapangan skit, baru aku story kisah cuti cuti mesia aku tu. skang ni tak de masa lagik. banyak benda nak buat. dan yang paling aku gumbira ade afundi masuk ok... jari jemari menentukan segalanya... afundi ARIL... tunggu sambungan citer aku....

senyum pagi: ana, jgn lupa afundi aril ok! tebaik wok!!!

3 comments:

Aryana & Adrienna said...

YAHOOOOO...AFUNDI MASUK ....harus , wajib okey !!!

ayulicious said...

nk ke ko undi..???

mam@ju said...

xder credit sila tekan butang merah...ekekeke