Friday, May 15, 2009

Mei datang lagi

ermmm.. pejam celik pejam celik dah masuk bulan mei... kejap je masa berlalu.. dah masuk tengah tahun... ape transformasi yang aku dapat sepanjang setengah tahun ni?? emm.. semua tetap sama... semua seperti biasa... tiada ape yang berubah... pegi keja balik keja, rutin harian tetap sepertu dulu

ape yang tak best pada aku hari ni??? rasa cam boring, bosan, sunyi... rasa ingin menyendiri membawa diri... bukan kerana hati terluka tapi rasa macam tak best je jiwa dan perasaan ni. adakah mungkin kerana cuaca di luar yang mendung seperti awan ingin mengeluarkan air ke muka bumi??? fuh... mcm2 aku pk skang ni... pk masa depan, ape akan jadi selepas ini.. terasa usia dah makin tua, haishhhhh.... ape sebenarnya???

tgh syok mengelamun tadi, sambil dengar lagu kat sinar fm, aku teringat kembali zaman dulu dulu... zaman kanak2.. zaman sekolah... zaman bercinta, bekerja... cepat betul masa berlalu... isshh... kuar lak lagu alleycats, berita dari rantau, mcm paham je aku tengah mengalami masalah jiwa ni.. ahakss...

ah... sudah2 la tu nak mengelamun pun... banyak lagi keje nak buat.. hehehe... dah tentu hari jumaat ni waktu lunch panjang... apa lagi, tido arrrr.... esok lusa lak cuti... yahuuuuuuu!!!

2 comments:

Anonymous said...

friday blues mmg le gitu.. sebab nak cuti kan... banyak le, sbnrnya ko malas! ngaku je...

iena hamdi said...

errrmmmm

kadang aku pun rasa apa yg ko rasa...