Daisypath Vacation tickers

Monday, May 25, 2009

hepi hepi hepi ! ! !

alhamdulillah... hubby dah selamat sampai jam 4.30 ptg sabtu lepas... amek aku kat umah kak sue dalam kol 6.30 gitulah... lega hati semuanya ok.. dia pun sihat.. kali ni dia tak shopping banyak sebab takde benda yang menarik.. katanya... barang2 pun mahal. aku tak kesah semua tu asal dia selamat ke pangkuan aku udah le... (hehehehe... betui kaaa??)

gmbr2 hubby nanti aku n3 later lah eh.. skang ni mud tarak mari lagi...

anyway... congratulations 2 my hubby and juki and mat yie kerana telah menerima anugerah sebagai manager, pearl manager dan diamond manager... apakah itu??? tunggu!!!

to kak sue and family, tq banyak2 sebab sudi tumpangkan aku bermalam kat umah dorang. jaga makan minum aku... ye lah, aku kan kurang kasih sayang sejak ditinggalkan... hehehe... mesti meluat dia baca ni... tq tq tq!!!

5 comments:

Anonymous said...

geng bas sek -
utk aku takde pape keeee....

adex-aieda said...

ek eleh.... yer la tuh...

wah tahniah!! dah makin maju bisness ko.. amin

iena hamdi said...

alamk sori shua tak pasan adik aku guna laptop aku tadi.. huhuhuh aku yg komen tadi tu tau... hehehhehe

apa lagi banja aaa makan...

my-niezzareena said...

iena: its ok... aku terima teguran dari semua pihak.. hahaha... cam gud gud je ;p

ayulicious said...

wahhh......abg ipar aku dah jd manager...adik ipar mu menumpang gumbira...hehehhehe